Çay Satış Mağazası
Menü
Çaykur
Kurumsal
Hakkımızda
Mevzuatlar
Ürünler (E-SATIŞ)
Siyah Çaylar
Yeşil Çaylar
Beyaz Çay
Organik Çaylar
DİDİ
Hediyelik Çay
Yayınlar
ÇAYLIK (E-Dergi)
Faaliyet Raporları
Etik Komisyon Raporları
Kamu Hizmet Standartları
Dökümanlar
Plan ve Programlar
Arge Raporları
KVKK
Tanıtım
Reklamlar
Video Galerisi
Fotoğraf Galerisi
İLETİŞİM
İletişim Bilgileri (KEP,DETSİS,MERSİS)
Bilgi Edinme
Gerçek Kişiler
Tüzel Kişiler
İletişim Formu
Bilgi Toplumu Hizmetleri
KVKK
Fabrika müdürleri ile video konferansla kampanya hazırlıkları değerlendirildi
Çaykur, 2020 çay sezonu hazırlıklarına Koronavirüs salgını ile mücadele kapsamında gerekli tedbirleri maksimum seviyede alarak devam ediyor. Kampanya öncesi fabrikaların son durumunu ve kampanya başlangıcında uygulanacak olan tedbirleri görüşmek üzere Çaykur Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya ÂLİM başkanlığında, Genel Müdür Yardımcıları Süleyman Pınarbaş, Dr. Turgay Turna, daire başkanları ve 47 yaş çay fabrikası müdürünün katılımlarıyla birlikte video konferans aracılığıyla toplantı gerçekleştirildi.
Toplantıda fabrikalarda ki kampanya hazırlıklarının son durumu hakkında bilgi alan Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya ÂLİM; fabrikaların fiziki olarak hazırlıklarının en geç 27 Nisan’a kadar biteceğini belirtti. Genel Müdür Vekili ÂLİM : “2020 çay kampanyamız maalesef, tüm dünyayı tehdit eden virüs salgını gölgesinde başlayacak. Bizim için her şeyden önemlisi insan sağlığı. Faaliyet alanımız içerisinde hizmet veren üreticimizden eksperimize, nakliyecimizden fabrika çalışanımıza, hatta dolaylı olarak tüketicilerimize kadar tüm zincirdeki insanlarımızın sağlığını korumak için azami özeni tüm ekip arkadaşlarımızla birlikte göstermeye çalışıyoruz. Bu kapsamda bir yandan fabrikalarımızı teknik ve işleyiş olarak kampanyaya hazırlarken bir yandan da kampanya sürecinde salgın hastalık nedeniyle alınacak olan tedbirleri fabrika müdürü arkadaşlarımızla video konferans şeklinde değerlendirmekteyiz. Bahçeden alımyerine, oradan fabrikaya, üreticimizin çaylarını alımyerine getirmesinden, eksperlerimizin çay alma şartlarına, nakliyeciden fabrikalarımızda çalışan personelimizin dikkat etmesi gereken 44 maddelik bir covid-19 acil eylem planı oluşturup uygulamaya aldık. Örneğin üreticimiz kendisine verilen randevu saatlerine riayet ederek, alımyerine maskeli bir şekilde gelip sosyal mesafeyi koruyarak çayını satabilecektir.
Ayrıca bu süreçle ilgili eksperlerimizi kampanya öncesi işe alınarak covid-19 tedbirleriyle ilgili kendilerine eğitim verilecek. Yükleme ekipleri, nakliyeciler yine sosyal mesafe ve maske takma zorunluluğu kuralına uyacaklar. Nakliyecilerin ve 3. şahısların fabrikaya giriş çıkışları kontrollü olarak yapılacak ve kesinlikle hiçbir sosyal alanı kullanmalarına izin verilmeyecektir. Fabrika personelimizin işe giriş çıkışlarında ateşleri ölçülecek, kıyafetlerini değiştikten sonra ellerini yıkamadan ve maskelerini takmadan işe başlamayacak, iş yerlerinde sosyal mesafeyi kesinlikle ihlal etmemelerine dikkat edilecek, bunun gibi insan ve toplum sağlığını ilgilendiren konularda personelimiz düzenli aralıklarla bilgilendirilecektir.
En büyük temennimiz; bu salgın hastalık tehdidinin bir an önce ortadan kalkması ve insanların normal hayatlarına dönmeleridir. Bu süreci en az zararla ve sıkıntısız atlatabilmek için başta devletimizin yayımladığı genelgeler kapsamında ve ayrıca Kurum özelinde getirdiğimiz tedbirleri çalışanlarımız ve üreticilerimizle birlikte uygulayacağız.” Dedi.
Haber galerisi için resme tıklayınız
@TurkiyeninCayi tarafından gönderilen tweetler
ANKET
Organik Çaylarımızı beğeniyor musunuz?
Evet
Hayır
Kararsızım
Anket sonuçları için tıklayınız
İLETİŞİM FORMU
Bölüm
Bölüm Seçiniz
Çay Tarımı ve Üretici İlişkileri
Öneriler
Ödemeler
ATATÜRK ÇAY VE BAHÇE KÜLTÜRLERİ ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ
Ürün Ambalaji Sorunlari (Üretim Kaynakli)
Bayi ve Bayilik Sorunlari
Satis Noktalari Sorunlari
Ürün Fiyatlari Sorunlari
Satis Personelleri Sorunlari
Ürün Ambalaji Sorunlari (Tasarim Kaynakli)
Ürün Kalitesi Sorunları (Küf, Dem Rengi, Aroma, Koku, Yanık vb.)
Üründe Yabancı Madde Çıkması Sorunları
Ürün Gramaj Sorunları
Koliden Eksik Ürün Çıkması
Ürünlerin Raflarda Bulunurluk Sorunlari
Siber Olay Bildirimi
(Bölüm Seçiniz)
(Çağrı Nedeni Seçiniz)
Ad-Soyad
*
E-Mail
*
Telefon
*
Mesaj
*